Πώς βλέπω τις γενοκτονίες
Ν. Λυγερός
Πώς βλέπω τις γενοκτονίες
είναι η ερώτησή σου
και η απάντηση είναι απλή:
επιθέσεις κατά του Χρόνου
εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας
από κυρίαρχες κοινωνίες
που θέλουν τα πάντα
γιατί είναι κενές
και φοβούνται τα ίχνη
των πολιτισμών
που γράφουν την ιστορία
γι' αυτό πρόσεχε
ακόμα και τη γομολάστιχα
διότι είναι το σβήσιμο
στο οποίο δεν δίνεις σημασία
ενώ δεν είναι διόρθωση
όπως πιστεύουν όλοι
αλλά ήδη πράξη
ενάντια στην μνήμη
που σβήνει την δράση
και επιτρέπει την απόδραση
του εγκληματία
και την αποποινικοποίηση
του εγκλήματος.
είναι η ερώτησή σου
και η απάντηση είναι απλή:
επιθέσεις κατά του Χρόνου
εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας
από κυρίαρχες κοινωνίες
που θέλουν τα πάντα
γιατί είναι κενές
και φοβούνται τα ίχνη
των πολιτισμών
που γράφουν την ιστορία
γι' αυτό πρόσεχε
ακόμα και τη γομολάστιχα
διότι είναι το σβήσιμο
στο οποίο δεν δίνεις σημασία
ενώ δεν είναι διόρθωση
όπως πιστεύουν όλοι
αλλά ήδη πράξη
ενάντια στην μνήμη
που σβήνει την δράση
και επιτρέπει την απόδραση
του εγκληματία
και την αποποινικοποίηση
του εγκλήματος.
Cómo veo los genocidios
N. Lygeros
Traducción al español de Eduardo Lucena González y Olga Raptopoulou
Cómo veo los genocidios
es tu pregunta
y la respuesta es simple:
ataques contra el Tiempo
crímenes contra la Humanidad
por sociedades dominantes
que lo quieren todo
porque están vacías
y temen las huellas
de las civilizaciones
que escriben la historia;
por eso ten cuidado
incluso de la goma de borrar
porque es al hecho de borrar
a lo que no prestas atención
puesto que no es corrección
como todos creen
sino ya una acción
contra la memoria
que permite la huida
del criminal
y la despenalización
del crimen.
es tu pregunta
y la respuesta es simple:
ataques contra el Tiempo
crímenes contra la Humanidad
por sociedades dominantes
que lo quieren todo
porque están vacías
y temen las huellas
de las civilizaciones
que escriben la historia;
por eso ten cuidado
incluso de la goma de borrar
porque es al hecho de borrar
a lo que no prestas atención
puesto que no es corrección
como todos creen
sino ya una acción
contra la memoria
que permite la huida
del criminal
y la despenalización
del crimen.